محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

محمد مهدی پاره تنم

برگشتم

1392/11/15 9:56
نویسنده : مامان شین
507 بازدید
اشتراک گذاری

سلام... بالاخره بعد از 3 ماه برگشتم...هوووووووورررررررررااااااا

تو این مدت که نبودم درگیر درس و دانشگاه و بچه داری و زندگیم بودم چراااا نبودم بخاطر حرفای ناراحت کننده ادمای بیکاری که بخودشون اجازه دخالت تو هر زمینه ای رو می دهند...حرفاشون برام مهم نبود اعصابم مهم بود برا همین یه مدت ترجیح دادم دور باشم...حالا هستم ...البته تو این مدت هم کامل اف نبودم که هفته ای دوبار به خونه هاتون می یومدم خاموش اما با خوندن روزمرگی ها و اتفاقای زندگیتون خندیدم و گریه کردم...

همتون رو دوست دارم مخصوصا اونایی که تو نبودم هر روز اومدن و حالمو پرسیدن و گفتن بسه برگرد

خب با همه خوبی ها و سختی های این مدت برگشتم.

ترمم هم تموم شد و اگه خدا بخواد پایان نامه رو شروع می کنم...اینم بگم که بازم شاگرد اول کلاس شدم البته نفر دوم با معدل 19.... خب چه کنم مجال اول شدن رو به عقده ای ها دادم

برگشتم و هستم...منتظر همتون هستم که بیایید دوباره و با هم باشیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بهار
26 فروردین 93 10:19
سلام عزیزم! سال نو مبارک باشه! انگار واسه شما خیلی مبارکه ایشاا... به سلامتی! واسه ما هم دعا کنید ان شاا... ما هم به جمع دو فرزندی ها بپیوندیم