محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

محمد مهدی پاره تنم

ورود شاهزاده من

1393/4/9 12:44
نویسنده : مامان شین
620 بازدید
اشتراک گذاری
سلام سلام سلام.... الوعده وفا

بالاخره تونستم بیام و بعد از یه سال عکسای ناز پسری رو بزارم تا ببینید... اینم شما و تاج سر من پسر بزرگم شاهزاده محمد مهدی جان

سلام

اینم یه سلام جانانه از جانب سلطان قلبم دختر خوشگلم که منتظر دیدن روی ماهش هستمniniweblog.com

بله بعد از یه سال بالاخره این طلسم لعنتی رو شکوندم و اومدم..... همه عاشقای ناز پسری به صف بشن که عکسا رو می خوام بهتون نشون بدم.... البته این عکسا مختص خرداد ماه اقا هستن....ببخشید که عکسای قبلی رو نمی زارم...

خوشتیپ

ناز پسری کمی نسبت به وسایل های خواهر جون حس مالکیت دارهniniweblog.com

حسود پسر

این روزای گرم رو فقط با ابتنی می شه پشت سر گذاشت

حمام

وقتی ساکت می ایستی و به اب نگاه می کنی مثل ادم بزرگا فکر می کنی

خوشگل من

روزای گذشته هم یکی از طرفدار های تیم ملی بودی...یار دوازدهم بودیniniweblog.com

پیروزی

niniweblog.com

جیگرم

وقتی منتظر هستی که تیممون گل بزنه تماشایی می شی

عزیزم

بعد از کلی شیطونی اینجوری معصوم می خوابی

پاره تنم

بله...اینم از شاهزاده من که برا خودش روزایی رو می گذرونه.... مدیون هستید اگه ماشالله به این جیگر گوشم نگید...

همتون رو دوست دارم...بازم می یام...البته سعی می کنم زود زود بیام

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

تبادل لينک
9 تیر 93 21:09
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود --------------