محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

محمد مهدی پاره تنم

پسر من و روزای شیرینش

1391/10/5 9:21
نویسنده : مامان شین
515 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوست جونی هام....

ایشالله همیشه شاد و خوشحال باشید و لب هاتون فقط به خنده باز بشه.....

امروز 5 دی ماه....سالروز زلزله غم بار بم...خدا همه رفتگان این حادثه رو بیامرزه و به خانواده شون صبر بده.

2 روز مونده به تولد پسرم.

اینقدر کار دارم  که دارم سکته می کنم.....برام دعا کنید که همه چی خیلی خوب و عالی برگزار بشه و من شرمنده کسی نشم....

یه خبر براتون دارم اینکه دیروز موهای گل پسرمو برای اولین بار کوتاه کردم....

شده یه آقا پسر واقعی......

خبر دیگه اینکه دو تا مروارید دیگه به جمع 4 مروارید ناز پسرم اضافه شد....خدایا شکرت

خبر سوم اینکه پسرم نماز می خونه و مهرشو می خوره...یعنی یه کارایی می کنه عجیب.....

دیگه وقت ندارم...تو این مدت که نیستم به بزرگی خودتون ببخشید قول می دم زود بیام و از شرمندگی همتون در بیام.....

 

این گل پسرم روز جمعه...عمو جونش به این شکل در آورده گل منو

عسل من

اینم برا یکشنبه شبه...خوابیده بود  و مثل یه تیکه هلو شده بود

جیگر گوشم

و اینم محمد مهدی من با موهای کوتاه شده....دیروز بعد از ظهر

پسری من

اینم مدل پسرم وقتی داره فیلم مورد علاقه اش رو نگاه میکنه...

عسل مامان

خب ماشالله گفتن یادتون نره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نانا و نینی جون
5 دی 91 9:45
سلام خوبی؟ الله بیلین ساخلاسین الینده اوجوندا قالسین
مامان بهار
5 دی 91 23:30
پیش پیش تولدش مبارک ایشاا... صد ساله با عمری با برکت