محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

محمد مهدی پاره تنم

پاره تن من

1392/3/30 12:44
نویسنده : مامان شین
495 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه ....هووووووووووررررررررررررراااااااااااااااا بلاخره موفق شدم عکسای شازده کوچولومو براتون بزارم....بزن دست قشنگه رو به افتخار خودم......

 

فکر کنم عکسای واضح هستن و نیاز به توضیح ندارن.....

 

جیگرتو مامان بخوره چرا اینجوری تلویزیون تماشا می کنی....
پسرم
 
خوشگل من عاشق هندونه است....چه کنیم 
جیگرم
 
حتی عاشق پوست هندونه هم هست
عسلم
 
تو خواب فرشته ها رو دیدی که اینطوری می خندی؟؟؟؟؟
لالا پسرم 
 
فدای خندیدنت بشم....دورت بگردم
نانازی من
 
اولین بستنی خوری مستقل پسرم
 
فندقم
 
ممنون که چشمای نازتون رو خسته کردید و به خونه ما اومدید

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

رها
19 تیر 92 15:04
ماشا... پسرک نااااااز دلم خواس من ازینا داشته باشم خدا واست نگهش داره خیلی خوشگله
مامان پارسا
26 تیر 92 13:11
سلام چه پسری به منم سر بزنید
مریم
10 مرداد 92 2:53
به به چه اقا پسر نازی به ماهم یه سر بزنید