محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

محمد مهدی پاره تنم

نمرات مامان شین

1392/3/29 15:20
نویسنده : مامان شین
485 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام....از خوشحالی دارم بال در می یارمniniweblog.com....یعنی در پوست خود نمی گنجم....niniweblog.com

 

از صبح چشمام اشکی بودniniweblog.com...درگیر بازجویی و کلانتری و اعصاب خوردی بودم...همین 1 ساعت پیش دوستم بهم اس داد که مامانی نمره ها رو زدنniniweblog.com.....منم عین بختک خیمه زدم رو کامپیوتر....niniweblog.comوااای مگه باز می شد....با کلی التماس باز شد....

 

تشویق....niniweblog.com niniweblog.com

 

کارنامه بنده :

 

فیزیولوژی گیاهان زراعی:17  (اولین امتحانم بود)niniweblog.com

 

زراعت عمومی: 20niniweblog.com(اینم تو معدل تاثیر نداره)

 

زراعت تکمیلی : 19/50 niniweblog.com

 

فیزیولوژی علفهای هرز و علفکش ها 18 (امتحان روز تصادف)niniweblog.com

 

یه امتحانم هنوز مونده اما تاثیری تو معدل ندارهniniweblog.com

 

حالا دستا بالا.....niniweblog.comمعدلم بالای 18 شد....niniweblog.comاوه تبلتم مبارکم باشه ....این است مامانی

 

می خوام از یه نفر جانانه تشکر کنم....

 

یکی که تنها مونس تنهایی منه...یکی که همیشه و همه جا همراهم بوده....

 

یکی که شاید اخلاقم باهاش تنده و خیلی باهاش کنتاکت دارم اما از ته ته قلبم عاشقشم....

 

یکی که قبلا اختلاف نظر زیاد داشتیم اما حالا اختلافامون کم شده....

 

یکی که از بچه گی تا حالا چشمش به چشم من بوده و خواسته الگوش من باشم اما من بدترین الگویی بودم که می تونسته داشته باشه...

 

کسی که تو این یه سال (قبل از این هم همینطور) از خودش و زندگیش به خاطر اسایش من و پسرم زده و خودشو فراموش کرده....با تمام سگ اخلاقی های من کنار اوده....بعد از دعواهامون با یه حرف کوچولو خندیدیم....کسی که تو اوج عصبانیتم دلم می خواد چشاشو ببینم تا اروم بشم....

 

می دونم که داری می خونی و با خودت می گی کی رو می گه؟؟؟؟؟ چون خودت رو باور نداری....چون باور نداری من تو رو اینقدر دوست دارم

 

اسما جونم خواهر گلم با شمام....ممنونم خواهرم که کنارم بودی و اومدی اینجا و کمکم کردی تا درس بخونم...می دونم 3 ماهه کامله که باعث زحمتتم...اما بخدا شما تنهایی دارایی من هستید....بدون شما من هیچم...

 

اگه دیروز با افتخار اومدم و اون نمره ها رو گذاشتم دلیل موفقیتم بعد از لطف خدا همراهی و کمک تو عزیزم بوده و بس....درسته خیلی ها تو این موفقیت و شادی من سهیم هستن اما جای تو بالاتر از همه است...چون همه زحمتای من به گردنت بود و بدون کوچکترین اعتراضی همراهم بودی....

 

دوستت دارم خواهر کوچولوی من که حالا برا خودت خانوم شدی....(اسما تو همیشه برا من همون ابجی کوچولوی ساکت و مظلومی....هرچقدر هم زلزله باشی...بازم اون چشمات خبر می دی از درونت که چقدر مظلومی)

 

نمی دونم چطوری زحمتاتو جبران کنم اما فقط می تونم بهت بگم...خواهرم ازت ممنونم و دستتو می بوسم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)