محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

محمد مهدی پاره تنم

اولین نامه مامانی در سال 92

1392/2/1 13:25
نویسنده : مامان شین
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...یه سلام نو تو سال نو با یه پست نو خدمت همه دوستان عزیزم....می دونم خیلی دیر اومدم اما باور کنید تا همین جمعه مهمون داشتیم و منم حسابی درگیر بودم...

بعد از یک ماه تاخیر سال نوی همتون مبارکقلبقلب

امسال که شکر خدا با لطف و نظر امام زمان سال خوبی برای من و خانواده ام بوده انشالله که برای همه همینطور بوده باشه و تا آخر هم همینطور پر خیر برکت و روزی و سلامتی و خوشحالی باشه....الهی آمینمژه

روزای خیلی شیرینی رو از دست دادم و نتونستم لحظه به لحظه برای یدونه پسرم که تموم زندگیمه بنگارم. اما حالا می خوام یه قول مادرانه با تمام عشقم به پسرم بدم...محمد مهدی جان از امروز که داول اردیبهشت 92 هست هر روز از شیرینی و کارهایی که انجام می دی یه پست می زارم تا زمانیکه قلم به دست تو بدهم و این دفتر خاطرات که پره از لحه های تکرار نشدنی زندگی من و بابات رو به تو بسپارم...فرشتهتو شیرین ترین اتفاق زندگی من و بابات هستی....دوستدارم این شیرینی همیشه تو یاد و خاطره ی ما بدون هیچ کم و کاستی بمونه....عاشق  تو و لحظه های شیرین نفس کشیدنت هستیم....دوستت دارم نازنین پسرم....ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علامه كوچولو
3 اردیبهشت 92 9:41
سلام عزيزم انشاءالله سال خوبي پيش رو داشته باشين