محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

محمد مهدی پاره تنم

ششمین نامه مامانی

1391/8/6 12:06
نویسنده : مامان شین
233 بازدید
اشتراک گذاری

ناز پسرم می دونم دیره اما خب می نویسم که به یادگار بمونه.....

امروز ٢٥ ابان ماه سال ٩٠

سلام به تو میوه دلم که هنوز بغلت نکردم.....نخودی من امروز اتاقت کامل شد....٣ روز پیش سرویس تخت خواب و کمدت اومد و دیروز هم سرویس سیسمونیت..... خدایی دست مامانی و بابایی من درد نکنه....برای من و تو سنگ تموم گذاشتن..........باورت  می شه بابا رضا همه سرویس خوابتو خودش مونتاژ کرده....از تخت بگیر تا کمد و ویترین و دراورت.... خیلی شیرین شد....منم تزئینات رو انجام دادم و وسایلا رو سر جای خودشون چیدم.....

خیلی قشنگ شد....من اصلا دوست ندارم و نداشتم وسایل اضافی و غیر قابل استفاده بگیرم...دوست داشتم همه چی به جا باشه......

رنگ سیسمونیت آبی و طوسی هست و رنگ سرویس خوابت آبی و سفیده....وای کی میشه تو بیایی و تو این اتاق سر و صدا کنی.....

دوست دارم پسر شیرینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عشق منحصر به فرد
6 آبان 91 12:22
مکانی برای تبریک نی نی شما مکانی برای عشق ورزیدن به نی نی شما عشق منحصر به فرد اولین جامعه مجازی عشق مکانی برای تمامی عاشقان لحظه های عاشقانه ات را با نی نی خود ثبت کنید.