محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

محمد مهدی پاره تنم

هفت ماهگی پاره تنم

1391/5/17 12:37
نویسنده : مامان شین
240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تو غنچه باغ زندگی من و بابا

پاره تنم 7 ماهه شد. عزیز دل مادر شرمندتم که بعد از 3 روز 7 ماهگیتو تبریکمی گم . الهی که من قربونت بشم. بقدری این روزا شیرین و تو دل برو شدی که نگو و نپرس. حسابی از من بابات دل میبری. نمی دونم قراره دندون در بیاری یا چی که همش سرتو می مالی به زمین و کمی بهانه گیری می کنی.niniweblog.comقربونت بشم که اینهمه تنبلی و هنوز دندون در نیاوردی....اما اینم بگم که خوشحالم دیر دندون می یاری آخه اوندفعه از دکتر پرسیدیم و ایشون هم گفت که چقدر دندون دیر دربیاد اونقدر دندونای سالمی خواهند بود......

جونم برات بگه از این روزا.....حسابی شیطون شدی....الان 10 روزه که استاد شدی تو چهار دست و پا رفتن یعنی کافیه یه مقدار سیم یه گوشه ببینی.....با یه سرعتی چهار دست وپا به سمت اوت قسمت می ری که دیدنیهniniweblog.com10 روز پیش که نمی تونستی رو زانوهات بری می خزیدی خدایی خنده دار بود اما حالا تا می خوام برم اشپزخونه تا برای افطار غذا اماده کنم شما حمله می کنی به سمت میز LCD  رو یه جوری خودتو جابه جا می کنی و از کنار باند رد می شی و می ری پشت برا خودت جشن می گیریniniweblog.comو کلی با سیم های اونجا بازی می کنی......

تازگی ها هم یاد گرفتی وقتی ما سر میز افطار نشستیم و مشغولیم خودتو برسونی زیر میز شام و با پاهای من و بابات بازی کنی....آی شیطون

واااااای غذا خوردنت تماشاییهniniweblog.comکلی می خندی و غذا می خوری اما همین که می خوام ظرف غذا رو ازت دور کنم چنان گریه ای راه می اندازی که دلم برات می سوزه....niniweblog.comیا وقتی ما هندونه می خوریم بال بال می زنیniniweblog.comاما بابای کلکت هم می ره و پوست هندونه که کمی گوشت به روش هست و برات می یاره و تو مشغول خوردنش می شی ....یعنی همچین می خوری مثل این قحطی زده هاniniweblog.com

الانم داری بهانه می کنی و تختخوابت هستی هم خوابت می یاد هم بهانه می گیریniniweblog.comنمی دونم باهات چیکار کنم دلم نمی خواد لوس بشی اما طاقت هم نمی یارم گریه می کنی. می دونی عسلم عادت کردی صورتم رو لمس کنی بعد بخوابیniniweblog.comبله بالاخره خوابیدی.....یعنی بعد ازاینکه صورت منو با اون دستای نازت لمس کردی و کمی بهت نزدیک شدم و بهت گفتم دوست دارم خندیدی و خوابت برد....الهی قربون این شیرین کاری هات بشم....محمدم دلم برای این روزات تنگ می شه......

راستی شبا با بابات بیداری تا بازی های المپیک رو دنبال کنی.....منم همش تلاش دارم شما رو قبل ساعت 11 بخوابونمniniweblog.comهمین که می خوابیniniweblog.com یهو یه اتفاقی می افته و بابات خوشحالی می کنهniniweblog.comو می یاد منو می بوسه وتو بیدار می شی....دوباره من تلاش می کنم و بابات با یه لحظه خوشحال بر باد می ده

باشه خب کاری نمی شه کرد این اولین دوره المپیکه که تو هستی .....تا امروز دو تا مدال طلا تو کشتی فرنگی بردیمniniweblog.comو یه نقره و یه برنز تو وزنه برداری ......ببینیم تا آخر چند تا می شه......خب دیگه برای امروز بسه برم تا تو خوابی به کارای کوزتی خودم برسم....

دوست دارم پاره تنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

mamane Ali
28 مرداد 91 0:59
سلام .. پسر کوچولوی شما 12 روز از پسر کوچولوی ما بزرگتره .. خوشحال میشم با هم آشنا بشیم 7 ماهگی محمدمهدی جون با تاخیر مبارک
مامان رها
5 شهریور 91 17:11
ممنون که به من تبریک گفتی خدا محمد مهدی رو برات نگه داره
باران قلنبه
10 شهریور 91 15:20
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید.این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا.
ShHu
23 شهریور 91 10:19
با سلام از مدلهای متنوع لباسهای بافتنی و زمستانه دیدن فرمایید. http://shhu.blogfa.com/page/babycloths
مامان بهار
26 شهریور 91 11:20
سلام خوبی مامانی؟!! خیلی خوبه پسملیت خوب غذاشو میخوره! ایشاا.. همیشه سالم باشه چقدر دیر بروز میشی؟ حیفه که خاطراتش ثبت نشن به ما هم سر بزن
شیدا مامان پانی
15 مهر 91 2:15
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir baftanibamashin.mihanblog.com فروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل http://pani88.niniweblog.com/ وبلاگ دخترم