محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

محمد مهدی پاره تنم

مناسبت ها

1391/5/13 10:10
نویسنده : مامان شین
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تو غنچه با طراوت زندگیم....محمد مهدی عزیزم

الهی که مامان به قربون تو بشه....این روزا روزای دلبری توئه....هر روز با طلوع خورشید روز زیباتو شروع می کنی ...وقتی صدای منو می شنوی همچین ذوقی می کنی که قند تو دلم آب می شه......می دونی خیلی دوست دارم؟؟؟؟

عزیز دل مادر فردا سالگرد ازدواج من و بابایی هستniniweblog.com

 

این 36 مین سالگرد عروسیمونه...... من و بابای مهربونت روز چهارشنبه به تاریخ 14 مرداد 1388 بعد از یکسال عقد کرده بودن رفتیم سر خونه زندگی خودمون.تو اونروز من شدم ملکه خونه باباتniniweblog.comو بابات شد سلطان قلب منniniweblog.com

 

عروسیمون هم خیلی قشنگ بود و فقط جای تو جیگر گوشم خالی بود.niniweblog.comهمه چی عالی بود و به همه خوش گذشت.....می دونی پاره تنم خانواده بابایی شما و خانواده من خیلی خوب با هم کنار اومدن و من و بابات هیچ مشکلی نداشتیم خدا رو شکر....ایشالله همیشه همینجور باهم خوب باشن.....

هرسال این روز قشنگ، قشنگتر از سال قبله اما یه قشنگی که تو این سال هست و برای اولین باره، وجود پر حرارت تو خورشید زندگیمونه.....niniweblog.com

 

عزیزم روزای قشنگ با تو بودن رو با هیچ ثروتی تو دنیا عوض نمی کنم .برای من و بابات با ارزشترین دارایی هستی....خدا رو شکر که تو رو خدا به ما هدیه داد.

بعدا شاید برات از خاطره ماه عسل قشنگمون بنویسم

جیگر گوشم دیروز هم روز حنابندون من بود و خالی از خاطره نیست خیلی برای این روز برنامه ریزی کرده بودم اما برخلاف میلم خیلی چیزا تغییر کرد ولی بازم فوق العاده بودniniweblog.comو بازم جای تو عسل مامان خالی بود...راستی مراسم حنابندون من خونه خاله منصوره بود....خیلی باحال بود و فقط من و بابات وسط بودیمniniweblog.comniniweblog.com

 

می خوام چند تا عکس از این روز بزارم(البته این عکسا برای شب قبلشه که من داشتم وسایلای باباتو اماده می کردم...روز مراسم اینقدر اتفاقای جور واجوری افتاد که ما از اون شب یه عکس نداریم.....همه چی رو خودم اماده کردم حتی گل رو وسایلا رو.....)

حنابندون مامانت

niniweblog.com

حنابندون

niniweblog.com

حنابندون2

niniweblog.com

حنابندون 3

niniweblog.com

اینا هم چند تا عکس از عروسی

ماشین عروس

niniweblog.com

دامادی بابات

 

niniweblog.com

محمد مهدی عزیزم خیلی دوست دارمniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤مامان آزی❤
13 مرداد 91 11:34
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟