محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

محمد مهدی پاره تنم

حرفای مامانی

1392/4/19 13:08
نویسنده : مامان شین
596 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ....سلام به گل پسر مامان....خوشگلم 18 ماهگیت مبارکniniweblog.comالهی قربون قد و بالات بشم...ایشالله 120 سالگیت...نازنینم امروز رسما 18 ماهه شدی...اخه امروز واکسن هاتو هم زدیم...niniweblog.comبمیرم که خیلی اذیت شدی اما فدای چشمای خوشگلت بشم لازم بود و دیگه تموم شد...ایشالله 6 سالگیت برای کلاس اولی شدنت واکسن می زنیم...niniweblog.comالهی فدات بشم امروز روز اول ماه مبارک رمضون...این دومین باره که ماه رمضون با من و باباتی...الهی دورت بگردم که وجودت شیرینی این روزا رو بیشتر می کنه.....

راستی گل پسرم داری بزرگ می شی...با کمک خودت می خواییم از پوشک جدات کنیم...اگه خدا بخواد 3 روز گذشت...بد نبود و اما زیاد هم خوب نبود ولی بهر حای فهمیدی که باید بری دستشویی ...وقتی می خوای خودتو خیس کنی می دوی طرف دستشویی....فدات بشم که چقدر شیرین از شلوارت می چسبی... اگه خدا کمکمون باشه این مرحله هم با موفقیت تموم می شه...خودتم راحت می شی...ایشالله که همیشه موفق باشی...

راستی فعلا تو مسابقه نفر 61 هستی...می دونم که جز 10 نفر خواهی بود...بهت امیدوارم و می دونم دوستامون تنهامون نمی زارن....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

معصومه فتوحی
19 تیر 92 13:25
سلام دوست عزیز. چرم نگار سایت کارهای چرمی ودست دوز ماست. دوخت انواع کیف های چرم مصنوعی وطبیعی دوخت کیف کودک،کیف زنانه ومردانه اگه دوست داشتید به ماسر بزنید وبرامون نظر بدید. منتظتون هستیم
شیوا
20 تیر 92 13:24
سلام عزیز دلم ایشالا گل پسرمون جز نفرات اول میشه بوس بوس به نظرت زود نبود واسه گرفتن از ÷وشک یعنی محمد مهدی میتونه صحبت کنه چقدر دلم براش تنگ شد برای هر دوی شما
دوست خوب
23 تیر 92 11:53
سلام به نظر من خیلی زود هست برای گرفتن از پوشک چون به اعصاب بچت فشار میاد گرفتن از شیر و پوشک خیلی تو اعصاب بچه تاثیر میذاره یکی از بدترین تاثیراتش یبوست کودکان هست که در نتیجه ترس از پی پی کردن بوجود میاد و هم جسما و هم روحا خیلی مخربه باید حتما با متخصص کودکان مشورت بکنی. به هر حال موفق باشی
مامان پارسا
25 تیر 92 13:03
سلام به منم سر بزنيد
انسیه
25 تیر 92 14:46
چه پسمل خوشگلی
ماماطهورا
26 تیر 92 11:24
سلام عزيزم چه خوب كه از پوشك گرفتيش هم خودش راحت ميشه هم خودت واميدوارم محمد مهدي گلم نه تنها جزنفرات اول بلكه نفراول بشه توكل زندگيش
انسیه
26 تیر 92 19:10
نیر
27 تیر 92 2:13
سلام مامان شین عزیز...ممنون که بهم سرزده بودین...معلومه که شمارو به یاد دارم...از روی ماه محمدمهدی هم میبوسم..تو این ماه عزیز بیشتر دعام کنین....
نیر
27 تیر 92 2:14
زاستی یادم رفت ...من اهل تبریزم...و فعلا هم درمان تو ارومیه کنسل شده....دوستتون دارم
مامان پارسا
27 تیر 92 11:04
سلام خاله جون اپم
رها
27 تیر 92 13:44
من همون روز رای دادم عزیزم