محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

محمد مهدی پاره تنم

من اومدم

1391/9/14 16:04
نویسنده : مامان شین
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام. سلام. شرمنده هستم که 3 ماه نیومدم...باور کنید اتفاقای زیادی افتاد و کارای زیادی برام پیش اومد که باعث شد نباشم....اما حالا اومدم خدایی یه ماه بود که نتم قطع بود از اول شهریور ماه هم خونه نبودم...مهمون بودم 2هفته خونه بابام و 7 روز شمال برای تفریح و 5 روز درگیر کارای ثبت نام خودم برای دانشگاه بودم ....دو هفته از اول مهر هم عروسی و مهمونی و بازم خونه بابام بودم یعنی می تونم بگم 40 روز خونه نبودم تا اینکه دانشگاه شروع شد و حالا خانه نشین شدم....امروزم نتم وصل شد و بله....حالا در خدمت شما و گل پسریم هستم.....

امیدوارم همه حالشون خوب باشه و روزگار بر وفق مرادشون باشه....

با کلی اخبار جدید اومدم....

اول اینکه یه دونه پسرم 4 شهریور ماه دندون در اورد....یعنی اولین مروارید خوشگلشو در اومد......

دوم اینکه من ارشد قبول شدم.....با ناز پسریم باهم قراره درس بخونیم.

سوم اینکه پاره تنم کاملا شیطونی شده و کاملا توانا شده در ایستادن و راه رفتن....

اخری هم اینکه جیگر گوشم 7 مهر ماه دومین مرواریدشم در اورده....و استاد شده برای در در رفتن.....

خب بعدا می یام همه رو کامل تو پستای جداگانه توضیح می دم.....

دوستتون دارم..... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علامه کوچولو
4 آبان 91 17:15
سلام تبریک بابت همه اتفاق های خوب روزهای غیبتتون